سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ماجرای تحول خلبان ناسازگار با نظام توسط شهید بابایی/از ته دل، قد 

ماجرای تحول خلبان ناسازگار با نظام توسط شهید بابایی/از ته دل، قدر شهید بابایى را مى‌دانستم


بازخوانی بیانات رهبری پیرامون شهید عباس بابایی /

خلبانى بود که رفت در بمباران مراکز بغداد شرکت کرد. او جزو همان خلبان‌هایى بود که از اول با نظام ناسازگارى داشت. شهید عباس بابایى با او گرم گرفت و محبت کرد؛ حتى یک شب او را با خود به مراسم دعاى کمیل برده بود./

حجت‌الاسلام والمسلمین شریف‌تبار، معاونت جذب و اعزام موسسه روایت سیره شهدا از اعزام راویان این موسسه به کربلای معلی خبر داد و افزود: برنامه روایتگری واقعه عاشورا و سیره شهدای کربلا، حرکت ارزشمندی است که از سوی بعثه مقام معظم رهبری و با همکاری راویان موسسه روایت سیره شهدا در عتبات عالیات در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در این برنامه که بصورت چندرسانه‌ای برای عموم زائران و مجاوران کربلای معلی اجرا می‌گردد، واقعه عاشورا و سیره فردی و اجتماعی شهدای کربلا برای حاضرین در برنامه بازگو می‌شود.

ایشان در ادامه تأکید کرد: روایتگری، روشی نو در بیان مفاهیم ناب اهل‌بیت علیهم‌السلام با تأکید ویژه بر عاشورای حسینی و اتصال آن با عاشورای خمینی(ره) در راستای آماده‌سازی جامعه برای درک جامعه مهدوی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دیانی از راویان اعزامی موسسه روایت سیره شهدا به کربلای معلی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار روایتگر با اشاره به اهداف برگزاری این برنامه، گفت: از آنجا که برای بهره‌مندی زائران حرم حسینی در کربلای معلی برنامه‌ی منسجمی وجود نداشت، به پیشنهاد مبلغین بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت، برنامه‌ی روایتگری مصور عاشورا تهیه شد و در معرض دید زائران قرار گرفت.

وی در ادامه اظهار داشت: برنامه روایتگری مصور عاشورا به مدت یکسال است که با محوریت سیره و حرکت امام حسین(ع) از مدینه تا کربلا طراحی شده است و در مجاورت تل زینبیه در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: عدم توجه به سیره اصحاب امام حسین(ع)، هم در منبرها و هم توسط خود مبلغین در کربلا ما را بر آن داشت تا در کنار روایتگری سیره امام حسین(ع) به سیره و شخصیت فردی اصحاب باوفای ایشان هم اشاره کنیم که الحمدالله عنایات و تفضلات حق تعالی نصیب ما شد و ما توانستیم در روایتگری‌های اخیر به این موضوع هم بپردازیم.

ایشان از استقبال بی‌نظیر عموم زائران عتبات عالیات خبر داد و افزود: استقبال زائران حرم حسینی آنقدر بالا بود که از راویان درخواست صوت و فیلم روایتگری مراسم را داشتند که بدلیل کمبود امکانات این کار برای ما میسر نبود.

راوی موسسه روایت سیره شهدا در پایان مصاحبه، روایتگری مصور واقعه عاشورا را حرکتی موفق و شایسته تقدیر دانست و اضافه کرد: برگزاری این‌ چنین برنامه‌هایی در سایر اماکن زیارتی عتبات عالیات، ما را در امر معرفی و ترویج فرهنگ و سیره اهل‌بیت یاری می‌کند.

شایان ذکر است،‌ در روزهای آتی حجت‌الاسلام فلاح، از دیگر راویان برجسته موسسه روایت سیره شهدا، روایتگر برنامه‌های خیمه‌گاه در کربلای معلی خواهد بود.

این برنامه هر روز از ساعت 16:30 عصر در خیمه‌گاه حسینی در کربلای معلی برگزار می‌شود که راوی در این برنامه وقایع کربلا را به صورت تصویری برای زائران بیان می‌کند


نوشته شده توسط جانشین دسته در شنبه 92/5/19 و ساعت 9:46 عصر
نظرات دیگران()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
ساخت بازیهای ضد شیعَه باحمایت مستقیم وهابیت و صهیونیزم!!!
روایتی جالب از شهدا (ضرر نمی کنین)
اهانت بقران
یک روز یک مرد انگلیسی از یک شیخ مسلمان پرسید: «چرا در اسلام زنان
من نه از رد شدن جمعه ها می ترسم، نه از طولانی شدن زمان که ظهورتا
حجاب یک مفهوم عام و عالی است که پوشش نیز جزیی از آن است.
معنی عشق چیست؟
تنها نامحرم!
حجابـــ مانند اولین خاکریز جبهہ استـــ
کاش نامی از تو در دنیا نبود ... مرگ بر نیرنگت ای آل سعود!
نجات از شبهه و شهوت
[عناوین آرشیوشده]
طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ
بالا